Thursday 16 May 2013

Blusher kau tebal sebelah-lah Ida!


Entahlah.Tadi aku ke pasar malam dan aku merancang nak beli ayam percik.Entah kenapa aku beli air tebu dua cup. Kawan aku kata ''blusher kau tebal sebelah'' betapa aku malu sbenarnya. Abang jual air tebu tu pon pelik memandang aku. Amatur apa kau expect?Lagi pula aku serabut project paper aku banyak kena betulkan semula sebelum dibukukan. Ini punca terbesar mengapa aku mencarut begini. Dan aku rasa macam celaka jugakla. Ayam percik aku tak dapat. Project paper kena betulkan semula. Masalah blusher tebal sebelah. Oh ini memang celaka dan puaka. Amatur tak amatur. Kau ni pesen nak ikut orang pakai itu pakai jugak kemudian tak boleh nak adapt dekat diri kau kau paksa konon nak sama tarakan dengan orang lain.

Hey!Kau lupa cermin ke apa?Boleh sedar diri tak?

Hey!Kau ni, aku sedang mencuba untuk mnjadi apa yang orang lain mahu.

Hey!Kau ni mencarut apa?Ayam percik dengan project paper lepas tu apa kaitan dia dengan blusher?

Hey!Puaka betol korang ni.Aku lapar la gile!Aku serabut natang project tu.

Tang blusher tu aku cuma celaru identiti.Apa bangsat sangat korang ni.

Ayam percik tu aku merancang saja nak beli.Bukannya aku gian gila meroyan nak makan.

Air tebu?

Ahhh,bodohlah,Kau diam boleh tak?

Pergi berambus!


Kisahnya,aku cuma melontarkan kemarahan aku dekat sini.Eh silap.Ahhh...pedulik la.
Kalau dah celaka,celaka jugak.Kalau dah nak mampus mampus jugak. BAB 1 untuk yang terakhir ni!
Sekian.


No comments:

Post a Comment