Thursday 26 December 2013

Moga damailah isi badan

Malam ini aku menuliskan ini sambil pikiranku jatuh kearah yang tidak menentu. Ada isi isi pikiran yang aku sendiri entahkan. Bukanlah maksudku menidakkan Takdir Tuhan. Tapi sungguh untuk menerima kenyataan Tuhan itu sehingga kini terlalu sulit aku terima. Tapi,ya…hmm..

Malam ini aku kepikiran.Mungkin kerana hujan yang turun perlahan yang membawa perkhabaran yang entah. Maaf,Tuhan.Aku sering kembali kepada kenangan.Ampunkan aku Ya Tuhan.Aku cuma manusia yang sentiasa ingin kesempurnaan untuk sebuah penghidupan.Ya,aku boleh saja dilabel sebagai manusia yang egois dan terlalu narsis untuk hidup sendiri tapi yang pasti kau tak bisa merasakan beban yang bertahun aku galas.Bebanan yang aku sendiri ya..begitulah.
Hidup ini terima saja.Walau kadang kadang kau terpaksa menidakkan.Tapi Tuhan sentaisa punya rencana bagus.Aku percaya ini.Semoga jalanku lurus.Bantu aku ya Tuhan.
Setangkup doa aku tadahkan.

Moga damailah isi badan.

No comments:

Post a Comment